Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną
Aquamo spółka cywilna Magdalena Kalbarczyk-Owczarek, Maciej Owczarek
(Regulamin)
obowiązujący od dnia 15maja 2018 roku
§ 1. Postanowienia wstępne
-
Niniejszy regulamin został wydany przez AQUAMO s.c. z siedzibą w Borzęcinie Dużym, ul. Poprzeczna 16, 05-083 Borzęcin Duży, zwaną dalej „Spółką”.
-
Serwis „AQUAMO Strefa Klienta” jest przeznaczony dla Klientów Spółki, którym Spółka dostarcza wodę źródlaną „Żywiec Perła” w butlach zwrotnych o pojemności 18,9 l. albo 11l. lub dzierżawi Dystrybutory Filtrujące, na podstawie Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Spółką.
-
Spółka umożliwia swoim Klientom korzystanie z serwisu „AQUAMO Strefa Klienta” na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
-
Kontakt ze Spółką w spawach dotyczących Serwisu można nawiązać telefonicznie – pod numerem infolinii 22 733 14 56 do 58, lub drogą elektroniczną – wysyłając wiadomość na adres: biuro@aquamo.com.pl.
§ 2. Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
-
Klient – klient Spółki, który zawarł ze Spółką Umowę.
-
Produkty – Woda, Produkty Dodatkowe, Urządzenia Filtrujące.
-
Produkty Dodatkowe – kubki jednorazowe, kawa, herbata, soki owocowe, woda w małych opakowaniach, inne produkty znajdujące się w ofercie Spółki, zamawiane przez Klienta i dostarczane mu podczas dostaw Wody lub osobno.
-
Regulamin – niniejszy regulamin.
-
Serwis – serwis „AQUAMO Strefa Klienta”.
-
Spółka – AQUAMO s.c.
-
Umowa – umowa najmu urządzeń dozujących i sprzedaży wody źródlanej, lub inna umowa, zawarta na czas określony lub nieokreślony, na podstawie której Spółka realizuje na rzecz Klienta dostawy Wody, Produktów Dodatkowych lub dzierżawi Dystrybutory Filtrujące.
-
Woda – woda źródlana „ Żywiec Perła” w butlach zwrotnych o pojemności 18,9 l. lub 11l.
§ 3. Warunki korzystania z Serwisu, dostęp do Serwisu
-
Serwis jest systemem informatycznym umożliwiającym Klientom dostęp do informacji związanych z realizacją Umowy oraz dokonywanie określonych dyspozycji lub zgłoszeń związanych z realizacją Umowy.
-
Spółka nie pobiera opłat za korzystanie z Serwisu.
-
Serwis jest dostępny dla Klientów na stronie internetowej http://aquamo.abstore.pl/
-
Dostęp do Serwisu jest możliwy przy użyciu loginu i hasła nadanych Klientowi przez Spółkę.
-
Korzystanie z Serwisu oznacza jednoczesną akceptację Regulaminu oraz zobowiązanie do przestrzegania jego postanowień.
-
Po zakończeniu korzystania z Serwisu Klient każdorazowo zobowiązany jest do wylogowania się z Serwisu.
-
Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła oraz nieudostępniania ich osobom trzecim. Klient może dokonać samodzielnej zmiany hasła w zakładce „Profil”.
-
W przypadku trzykrotnego błędnego wprowadzenia przez Klienta hasła na ekranie logowania do Serwisu, dostęp do Serwisu zostanie automatycznie zablokowany. W celu przywrócenia dostępu do Serwisu Klient powinien skontaktować się za pomocą e-mail z Biurem Obsługi Klienta Spółki pod adresem: biuro@aquamo.com.pl
-
Dla poprawnego korzystania z Serwisu sprzęt komputerowy, z którego korzysta Klient, powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
-
zapewniać dostęp do sieci Internet,
-
posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji 7 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies; Chrome w wersji 2.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies; Opera 9 lub nowsza z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies.
-
zalecana rozdzielczość ekranu to 1024x768 px.
-
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie Serwisu, jeżeli sprzęt, z którego korzysta Klient nie spełnia wymagań technicznych określonych w ust. 9 powyżej.
§ 4. Czynności dokonywane za pomocą Serwisu
-
Za pomocą Serwisu Klient może dokonać m.in. następujących czynności związanych z realizacją Umowy:
-
sprawdzić rozrachunki oraz pobrać faktury VAT,
-
dokonać edycji danych użytkownika.
-
Niektóre z funkcji Serwisu mogą być czasowo niedostępne ze względów technicznych lub z przyczyn niezależnych od Spółki.
§ 5. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta w związku z korzystaniem z Serwisu jest Spółka.
-
Przetwarzanie danych osobowych Klientów podlega ochronie i następuje zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Ustawa), a od dnia 25 maja 2018 r. zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (RODO).
-
Zasady przetwarzania danych osobowych Klienta, w tym informacje o przysługujących mu prawach w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Spółkę, określa Polityka Prywatności dostępna na stronie internetowej: http://www.aquamostrefaklienta.pl/.
-
Wszelkie dane osobowe Klienta, wykorzystywane przez Spółkę w celu korzystania z Serwisu, nie będą przetwarzane w celach sprzecznych z prawem, w szczególności sprzecznie z Ustawą, a od dnia 25 maja 2018 r. z RODO, ani sprzedawane.
§ 6. Pozostałe zasady dotyczące funkcjonowania i korzystania z Serwisu
-
Treść Serwisu podlega ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90, poz. 631 ze zm.) oraz innych ustaw.
-
Prawa autorskie do treści Serwisu przysługują Spółce lub innym uprawnionym podmiotom. Wszelkie prawa są zastrzeżone. Elementy Serwisu, w tym teksty, obrazy, elementy graficzne i dźwięki, nie mogą być, za wyjątkiem dozwolonego prawem użytku osobistego, kopiowane, reprodukowane, przenoszone, rozpowszechniane, udostępniane publicznie, wykorzystywane w inny sposób, w całości lub w części, bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki.
-
Spółka zastrzega możliwość czasowej niedostępności Serwisu lub niektórych jego funkcji z przyczyn technicznych, w szczególności w przypadku konserwacji, przeglądu, naprawy urządzeń Spółki służących do prowadzenia Serwisu, aktualizacji danych, modernizacji lub rozbudowy Serwisu, a także w powodu działania siły wyższej lub innych przyczyn niezależnych od Spółki.
-
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za:
-
skutki ujawnienia przez Klienta loginu lub hasła osobom trzecim,
-
skutki niewylogowania się z Serwisu po każdorazowym zakończeniu korzystania z Serwisu,
-
skutki korzystania przez Klienta z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu,
-
skutki nieprawidłowo wykonanych czynności przez Klienta przy użyciu Serwisu,
-
przerwy w funkcjonowaniu Serwisu z przyczyn technicznych lub niezależnych od Spółki.
-
Podczas korzystania z Serwisu Klient zobowiązany jest do podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych podczas używania Serwisu
-
Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
§ 7. Reklamacje
-
Klient może złożyć reklamację dotyczącą korzystania z Serwisu w terminie 30 dni od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie stanowiące przedmiot reklamacji. Reklamacja może zostać złożona drogą elektroniczną lub telefonicznie (na adres e-mail lub numer infolinii wskazane w § 1 ust. 4).
-
Spółka rozpatrzy reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.
§ 8. Postanowienia końcowe
-
Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego lub nieskutecznego postanowienia zastosowanie znajdzie reguła, która jest najbliższa celom tego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
-
Tytuły paragrafów niniejszego Regulaminu zostały zamieszczone jedynie dla wygody i nie mają znaczenia przy interpretacji Regulaminu lub jego poszczególnych postanowień.
-
Spółka zastrzega możliwość odmowy realizacji operacji dokonanej w Serwisie, gdy zaistniałe okoliczności wywołują wątpliwości co do autentyczności operacji. W takim przypadku Spółka niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
-
Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej, na której Spółka udostępnia Serwis.
-
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu lub oprogramowania użytkownika.
-
Spółka dokłada wszelkich starań w celu zagwarantowania prawidłowego i nieprzerwanego funkcjonowania " Aquamo Strefa klienta", jednakże nie gwarantuje, że działanie serwisu będzie w każdym czasie wolne od przerw lub zakłóceń w dostępności i korzystaniu z serwisu lub jego poszczególnych narzędzi internetowych. Przerwy i zakłócenia mogą mieć miejsce przejściowo, jeżeli jest to spowodowane koniecznością naprawy, rozbudowy, modyfikacji lub konserwacji sprzętu albo oprogramowania, lub przyczynami niezależnymi od Spółki.
-
Spółka zastrzega sobie możliwość modyfikacji serwisu, w szczególności prawa do rozbudowy i zmian w oprogramowania przeznaczonego do korzystania z serwisu lub jego szaty graficznej.
Załącznik - usługi dostępne dla Klienta w ramach Serwisu
-
Zapytanie przez stronę http://aquamostrefaklienta.pl
-
Skorzystanie z formularza kontaktowego nie jest uzależnione od spełnienia przez Klienta jakichkolwiek formalności, w szczególności dostęp ten nie wymaga dokonania rejestracji lub logowania.
-
Dostęp do formularza kontaktowego jest nieograniczony w czasie.
-
Formularz kontaktowy służy wyłącznie do uzyskiwania informacji związanych z działalnością Spółki w zakresie dotyczącym obsługi klienta.
-
Skorzystanie z usługi jest możliwe wyłącznie po:
-
uzupełnieniu przez Klienta danych osobowych wskazanych na formularzu kontaktowym dostępnym na stronie: http://aquamostrefaklienta.pl. Pola oznaczone na formularzu kontaktowym z użyciem * mają charakter obligatoryjny. Ich wypełnienie jest konieczne w celu udzielenia przez Spółkę odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienie się do podniesionej kwestii;
-
potwierdzeniu przez Klienta zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania jego postanowień;
-
potwierdzeniu chęci kontaktu ze strony Spółki poprzez naciśnięcie na link zawarty w formularzu kontaktowym „Wyślij”.
-
Spółka zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienia się do przedstawionej w formularzu kontaktowym kwestii w najbliższym możliwym czasie, nie dłuższym niż 30 dni.
-
Zapytanie przez stronę http://aquamo.com.pl/formularz-dla-klientow lub http://aquamo.com.pl/spytaj-o-oferte
-
Skorzystanie z formularza kontaktowego nie jest uzależnione od spełnienia przez osobę korzystającą z formularza kontaktowego jakichkolwiek formalności, w szczególności dostęp ten nie wymaga dokonania rejestracji lub logowania.
-
Dostęp do formularza kontaktowego jest nieograniczony w czasie.
-
Formularz kontaktowy służy wyłącznie do uzyskiwania informacji związanych z działalnością Spółka lub złożenia zapytania o ofertę.
-
Skorzystanie z formularza kontaktowego jest możliwe wyłącznie po:
-
uzupełnieniu przez osobę korzystającą z formularza kontaktowego danych osobowych wskazanych na formularzu kontaktowym dostępnym na stronie: http://aquamo.com.pl/formularz-dla-klientow lub http://aquamo.com.pl/spytaj-o-oferte. Pola oznaczone na formularzu kontaktowym z użyciem * mają charakter obligatoryjny. Ich wypełnienie jest konieczne w celu udzielenia przez Spółkę odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienie się do podniesionej kwestii;
-
potwierdzeniu przez osobę korzystającą z formularza kontaktowego zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania jego postanowień;
-
potwierdzeniu chęci kontaktu ze strony Spółki poprzez naciśnięcie na link zawarty w formularzu kontaktowym „Wyślij”.
-
Spółka zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienia się do przedstawionej w formularzu kontaktowym kwestii w najbliższym możliwym czasie, nie dłuższym niż 30 dni.